Lippan skriver:
Hej!
Jag sitter här vid datorn och ska snart lägga mig och kolla på tv(:
Nu när Fanny är i Stockholm, har hon sagt att jag kan låna hennes kläder(:
Så jag har testat lite klänningar och så.
Bilder på två av klänningarna!<3
Älskar dom! (kommentera gärna vad ni tycker!<3)
Aja, det här blir dagens sista inlägg, så..
GodnattY



Comments (0)
Skicka en kommentar