Kläder(:

Posted by | Posted on 20:54

Lippan skriver:

Hej!
Jag sitter här vid datorn och ska snart lägga mig och kolla på tv(:
Nu när Fanny är i Stockholm, har hon sagt att jag kan låna hennes kläder(:
Så jag har testat lite klänningar och så.


Bilder på två av klänningarna!<3

Älskar dom! (kommentera gärna vad ni tycker!<3)


Aja, det här blir dagens sista inlägg, så..
GodnattY

Comments (0)