Posted by | Posted on 21:02

Lippan skriver:

Hejsan!
Jag orkar inte skriva om hela den idag... Men lite av den(:
Efter skolan var jag och Nea<3>
Aja, men efter det var jag så blöt att jag kunde vrida ut mina strumpor ;P
Och sen var det volly boll!<3>
Och vet ni?!
Vi blev blöta!!

HAahahahahahahahahahahahaah, jaja nu sitter förskylda jag och äter banan(:


Men nu ska jag göra iordning mig<3

GodnattY

Comments (0)